Sibl8 evet doğurana kadar kullandım 4.haftadan itibaren (hamileliğimi öğrendiğim andan itibaren) doktor tavsiyesi ile. Eksiklik yaşamadım, Demir hariç o da ben de genetik bir eksiklik zaten. Hatta ve hatta emzirirken de içmemi önerdi doktorum fakat ben içmeyi bıraktım devam etmedim. İçilebilir içimi kolay rahat yan etkisi olmayan bir hap.