SevdaLinkaaa Ben 3.ayın bitiminden itibaren kullanmaya başladım,36 haftalık oldum hala kullanıyorum .
Mevicka Ben kullanıyorum içinde yok yok maşallah ☺️ Kilo alayım diye verdi doktorum epey oldu devam edecem inşallah kullanmaya
Cancan60 Ben de kullanıyorum gebeliğin başından beri. Bir dönem düzenli kullanamadım sadece şimdi yine devam 👍🏻
Ptrckli 5.haftadan beri kullanıyorum gebelik boyunca kullanacağım söyledi doktorum. Yemekten sonra içince midemde balıklar uçuşuyor bazen 🙈 yemek arasında içmemi tavsiye etti doktorum (bu arada internette fiyatı daha uygun)
Badevehande Bende kullanıyorum folik asiti bırakınca başladım çünkü balık yemiyorum Omega 3 bi yerden almam lazımdı
dygzygn Bende gebeliğimi öğrendiğimden beri kullanıyorum. 5. Haftamda başladım şu an 19+2 yim. Doğuma kadar da kullanacağım inş🙏🏿
inci0101 gebelik dusunmeye basladgmdan buyana kullnyrm 15 haftlgz suan doguma kadarda kullncgm en iyi vitamin aralarnda birinci secilmis
Esrabatman Selamlar hanımlar ben de kullanıyordum 15. Haftada başladım 30 da bıraktım doktorum herşeyin fazlası zarar olduğunu söyledi bıraktığıma da çok sevindim ağzımdan gitmeyen balık tadı midemi bulandırıyordu 37 haftalığım sadece kan ilacı kullanıyorum
lilayda Ya arkadaşlar ben de kullaniyorum regenesis. Daha onceki yıllarda folbiol follatro gibi folik asitler kullandim. Regenesisin icinde hersey var evet cok guzel ama folik asitte var içinde. 4 aydan sonra folik asit kullanimini durdurmak gerekir diye biliyorum. Resmi olmayan yazılarda fazla kullanilan folik asitin cocukta otizm yapabilir diyor
Karamelek- Sibl8 ben de kullanıyorum canm 29 haftadayım başından beri kullanıyorum bide internetten alıyorum eczanede çok pahalı