ucmgk21 Merve1023kalp 17. Haftamda hissetmiştim doktorum hayır hissedemezsin demişti eşim dahi inanmamıştı ama ben hissediyordum ve emindim bence hissediliyor keyfini çıkar 😊
Slinn Merve1023kalp hissedebilirsin ufak ufak bende 17 haftadaydı sanırım hissetmeye başladım 30 lu haftaları geçince uykudan uyandırıyor 😄şimdi çok fena inş sizler de görürsünüz çok sabırsız oluyor insan beklerken 😊