Merve1023kalp canım ben hissediyorum Allahım bu nasıl güzel bir duygu tekme mi bilmiyorum ama minicik bir saniyelik oluyor daha önce hiç yasamadığın bir his oldugu için hemen anlıyorsun 😁😁17 haftanın içindeyiz doktor zayıfsın olabilir demişti şükür artık 20 haftada falan nasıl güzel hissedilir kim bilir