Caglates Merve_efe kanamam yok canm cok sukur ama karnim cok agriyo doktor 15 gun sonrasi icin randrvu verdi
Merve_efe Caglates inşallah da olmaz canım sağlık ocağına gitseydin orasıda bakıyor diye biliyorum belki önemli birşey yoktur parol vere bilir ağrı için
Mrvhkymz Merve_efe bende 10 haftalık hamileyim 7. Haftamda kalp atışını dinledim düşük riski olduğunda alttan çok müdahele edilmemesi gerekiyo diye biliyorum allah yardımcın olsun canım
Merve_efe Mrvhkymz teşekkür ederim evet normalde düşük tehlikesinde Altan bakılmamalı ama istemediğim halde baktılar birde düşük yaptın mı diye Altan elle baktı 2 defa canım cok yandı
Kbrckbln Merve_efe iyide bebegıde görürsün ki.kesenin içinde canım 4 5 haftalık da oldugu gıbı degıl artık 10 haftalık ellerı kolları oluştu boyu bıle 7 8 cm nerdeyse
Merve_efe Kbrckbln işte bana göstermediler kuzum ilgilenmiyorlar ki birde onu gösterecek başka hastaneye gideceğim
Kbrckbln Merve_efe bebeğim fazla geçiktirme ama bekleme yani yarın yada bugün bi git her ihtimale karşı kardeşim senin isteğin olmadan altan muayene de edemezler bunu da bil bidaha başına gelırse alttan muayene kesınlıle istemiyorum dava açarım de
Merve_efe Benim ki bence düşük tehlikesi gibi gelmiyor bana başka birşey vardı ama düşük diye yatırdılar beni boşu boşuna sırf para kazana bilmek için gibi geliyor
Kbrckbln Merve_efe zübeyde hanım ama devlet hastanesi ama bende o hastanede doğmuşum 🤭 ama doktorlara cok guvenme benden tavsıe devletın doktorları zaten başlı başına fos lar inşallah bişi yoktur kuzum rabbimbebeğini sana bağışlasıninşallah
Aykam123 Merve_efe belki doktor ultrasona salmak istememiştir. Sen yine de başka doktora görün. Allah yardımcı olsun. Beneğini korusun
Merve_efe Kbrckbln dedim ben Altan bakılmasını istemiyorum dedim üsten bakın dedim Altan bakacam dedi sancım kanamam geçti cok şükür
Merve_efe Kbrckbln amin cümlemizin bebeğini bağışlasın dediğiniz gibi foslar doktorlar başından salmak için işte bakıyorlar sözde