Merve_efe canım öncelikle geçmiş olsjn bende kanama atlattım bir tanesi feci sancılıydı.sana tavsiyem ayak altına bişey koymadan uzanman olur çünkü rahme hem çok kan göndericeksin hemde birikime sebep olacaksın.ikinciside sancı evet korkutuyo ama korkmamaya çalış çünkü bu aktif kanamadan değil rahimde birikmiş kanı atmaya çalışması sonucu ortaya çıkıyomuş.eğer ne kadarlık bi bütçe ayırdığını söylersen doktor tavsiyesindede bulunabilirim belki.bu arada bol su iç