Awkim Esesen ben de 31deyim 4kilo 500gram almisim 🤨insallah doguma kadar 6.7kilodan yukari cikmaz boyum kisa istemiyorum cok kilo almak (
Fasulyem22 Esesen ben bebeğin kilosunun iki katı kadar gidiyor diye okumuştum asıl kilo emzirirken gidiyormuş yemezsen. Birde en azindan evin içinde yürüyüş yapsak hallederiz gibi geliyor 😄
Esesen Fasulyem22 ne biliyim öyle diyen çok da. Peki bu kadar hamile göbeği ve kilosu kalan insanlar neden böyle😂bu işte biri uyduruyor ama kim😂
Esesen Yesimeliz sorma sorma dikkat ettiğimizden mi böyle oluyor anlamadım gönlümce yemek yiyemiyorum😂 bu arada seninle aynıyız ben de 31+1😊
Fasulyem22 Esesen yani bilemiyorum ama süt olsun diye şekerli şeyler yemek içmek mantıklı değil bol su birde sabahları helva bence 😄
Caglaak Esesen cok şükür 1 hafta önde gidiyor gelisimi artık yarın bakalım ne diyecek 🤗🤗🤗 sağlıkla kucağımiza alalim da hayırlısı ile
Betulackln Esesen suan 31+3 üm basta 4 kilo verdim verdigimi geri aldım toplamda 7 kilo aldm ama verdigimi saymazsak ekstra 3 kilo aldım sadece
Esesen Caglaak oh maşallah 😊 çok kilo iyi değil zaten onlar alsın biz çok almayalım😊 benim de haftaya kontrol kilosunu çok merak ediyorum ben de🤔 en son 27.haftada 1133 tü