Esesen valla ben 19. Haftaya kadar hiç almadım sonra bir ara tatlıya çok düştüm. Sonra tatlı bitti ekmeğe hamura düştüm öyle böyle 16 kilo yadigar oldu ama artık daha fazla hareket ediyorum daha az yiyorum çünkü doğumdan sonra hep kesmeyi düşünüyorum ama veririz diye düşünüyorum umudum var 😆