Elasusaime Canım ben de öyleydim 1 paket içiyordum.İlk öğrendiğim zaman bir süre içmedim sonra dayanamadım 1-2 derken 4-5 e cıktı ama inan çok büyük vicdan azabıydı.. Genel anestezi ile sezaryen oldum ve uyandığımda ilk sorduğum “bebeğim kuvözde mi” olmuş.. çünkü hep öyle düşündüm ama irademe de yenik düşmüştüm😣Allaha şükür bebeğim sağlıklı ama olmayabilirdi de,sırf benim iradesizliğim yüzünden sağlıksız doğabilirdi😐 29gün önce doğum yaptım ve inan bebeğimi görür görmez sigarayı unuttum..Tavsiyem içmemen yönünde,biliyorum çok zor ama bence başarabilirsin 🙏🏻 Umarım en kısa zamanda tiksinirsin canım ve sağ salim sağlıkla bebeğine kavuşursun inşallahh🙏🏻🙏🏻🙏🏻