Cagla22
Cagla22 evet kadina yakismiyo sigara benim gorus acim boyle kadin anne kadin nayif narin bi varlik,sigara asla yakismiyo kadina,ben burda erkek kadin ayrilmiciligi yapmiyorum evet haklar esit olmali ama guzel seylerde esit olursa iyi olur ne yani erkekr sigara iciyo die kadininda icmesi esitlikmi???hayir diyil kadin anneyse eyer o cocuga hamile kaldiysa demekki onceliyi cocugu olmali,ve dogurdukdan sonrada icmemeli nedeni o sigarayla kendi omrunu kisaltiyo fazla para harciyo,kendi cani icin cocuklariyla guzel gelecek icin ve o sigara parasini cocuga harcamasi icin vazgecmeli,hayatda vazgecilmiycek bisey varmi??