Fasulyem22 kuzum bende dünden beri bu yastık olayını araştırıyorum 😂😂 iyi denk geldi bacim
Araştırmalarıma göre 2 yaşına kadar kullanılması önerilmiyormjs canım.
Hani kullanılsa bile direk baş kısmına değil mide ve bas kapsayacak şekilde kullanılıyormuş galiba ama ben beşiğin içine babynest koydum. Reflü yatağı almiycam çünkü 30 derecelik açı önemli olan yani amacı o . Babynestin baş kisminin altına 30 derecelik açı oluşturacak şekilde bişi koyarım diyorum kafamdam şimdilik. Hani o zaman yastığa gerek ye kalmaz kuzum kafanı daha da karıştırmak istemezdim çok uzattım 😂😂🙊