Esil35 evet epidural ile sezaryen oldum ameliyathanedekiler cok iyiydi ameliyat öncesi konuştular hep sohbet ettiler benimle. O gün hiç ağrım olmadı epiduralden ağrı kesici alacak kadar. Sadece arada kalçadan ağrı kesici yaptılar. İlk ordaki personelle yürüdüm oda içinde. Sonra eşimle yürüdüm. Ondan sonrasında tek başıma yürümeye başlamıştım bile. Ertesi gün eve gelince biraz ağrı hissetmeye başladım ama fark edeceksiniz gün geçtikce daha iyileşiyorsunuz ben 1 haftaya kalmadan toparladım cok şükür.☺️ Sormak istediğiniz bişey varsa yardımcı olurum ☺️