hilal89 ben egepole başlamıştım, 3100 doğum + 300 de refakatçi için istiyorlardı. Tuzlu geldi, Ege yaşama geçtim. Orda da memnun kalmayınca 9 eylüle geçtim. Şu an çok memnunum. Daha önce orda doğum yapanlar da çok memnun. Nasipse orda yapıcam doğumumu da