Denizbozok Bambaman ilk 12 hafta kullandım. Şimdi 33 haftadayım uzun zamandır kullanmıyorum çok şükür. Kanamam olmadı
Bambaman Denizbozok içimi rahatlattınız teşekkür ederim.aman maşallah diyelim🧿sağlıkla kucağınıza alın🙏🏻