Efesevim ay çok sevindim sağlıkla kucağınıza alın.benim bebeğimde tüp ☺️12+3 üz bugun.bizde sabah jel akşam 2 tablet progestanla başladık.son 6 gündür önce progestanı 1 e düşürdük sonrada jeli kestik 6 günde bıraktım.çok tedirginim.bende bu yöntemle hamile kalıp ilacı nası bıraktığını merak ettiğim birini ararken sizi buldum☺️🙏🏻Rica etsem yazarmısınız size nası bıraktırdı birde progestan kullanıyomuydunuz?