Ozlembln Sunay10_ kesinlikle iyi geldi, benim 3.gebeliğim ve kullanmadığım ilaç kalmadı.mutlaka denemelisin.gece yatmadan iki tablet alınıyor ve sadece gebeler için üretilen bir ilaç
Ozum29 Hsrt_orhn endişe etmeyin yaaa üzüldüm ama ben de çok kötüydüm ağzıma bir lokma bişiy alamıyodum sadece yudum yudum su o halde bile kesti serumla rahatlattı biraz ama asla içinde zofer gibi bi ilaç yok endişelenme diyerekte söyledi ben sadece zorda olsa sabretmeye çalış demek istedim benim iki tane evde çocuk var o halde mahvoldım yine içmedim
Hsrt_orhn Ozum29 doktorum bırakmamı söyledi zorlanırsan Kırıp yarısını kullan dedi Ama bırakmamın daha iyi olacağı aşikar bende almadım bu gün bulantım var ama çok değil Bırakmaya çalışırım bakalım Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için iyi oldu 🥰