Balyavrum58 bende bırakmıştım doktorum neden bıraktığımı sorunca kemoterapi görenlerin kullandığı ilaç olduğunu öğrendim kesmek istedim dedim hayır kesme bu sadece mide bulati hapı bi sakıncasının olmadığını söyledi
Devam ettim zaten İnan’ın mide bulantısı kanamama sebep oldu çok sittetli kusma bulantı haline giriyorum
Devam ettim
Ama bu akşam doktorumla tekrar görüşüp başka bi cozum bakmalıyım