roseee Sedos2020 aynen cnm o şekilde sürekli kramplar giriyo . dün aslında gebelik testi de yaptım ama bi şey yoktu
Sedos2020 Blackkcat canım testini attda bende bakiyim.merak ettim birde nezamndir bebiş istiyordun..?
Blackkcat Sedos2020 tamam canım dün sabahkini atıyorum:),martta kürtaj olmuştum 6aydırda korunmuyorduk
Blackkcat Sedos2020 kalp dinlediniz mi kuzum♥️Çok endişeliyim ama bir daha kan tedti yaptırsam mı acaba
Sedos2020 Blackkcat dinledik 4 gün önce heyecandan kendi kalp sesim sanmıştım Doktorum senin miniginin kalp sesi o dedi çok farklı bir duygu yaa rabbim herkese nasip etsin
Sedos2020 Blackkcat yaptır bak iki katına attiyomu benim ilk gebeligim dış gebelikte ödüm kopmuştu gene sağlıklı artmaz diye
Blackkcat Sedos2020 ay zaten var ya iyice panik oldum düşünmekten geceleri bile uyuyamıyorum😔pazarteside yaptırayım sonrada bekliyim di mi🤲🏻
Sedos2020 Blackkcat hiç korkma bende sabah kadar kasılarak yatiyodum.istemsiz olarak ..aynen git kan ver sağlıklı artmismi ..sonra bekle kalp atımı ile kese içinde bir git ..ben öyle yaptım.. Folik asite.baslamadiysan onuda al.💖
Blackkcat Sedos2020 sağol canım,folkasit içiyorum epeydir,sabah test yaptım one step diye o da koyu çıkmadı:(gittikçe koyulaşması gerekmiyor muydu of delircem🤦🏻♀️