Ben 6.ayımdan itibaren kullandım. Ayrıyetten hakiki zeytinyağı kullandım. Ama bebeğimi emzirirken yarılma gene oldu. 15 güne atlattım. Hiç sürmeyenler aylarca çekiyorlar. Bi de aklınızda bulunsun. Anne sütü birebir. Göğüs ucu koruyucu kullandım göğüslerim hep nemli kaldı çabuk iyileşti. Bir de soğan suyundan fayda gördüm🙏🏻