KıZlar ben ilk kızımda taburcu olunca doktor yazmıştı ama düşünün 5 sene önce 75 tl ye almıştım markasını hatırlamıyorum organikti güya.ama İnan’ın geçmedi bi yerde okumuştum o çatlakları Allah’ın mucizesi anne sütü ve bebeğin tükürük bezi iyileştiriyormus.ve yanlış emzirdiğim icin çatlak yara olmuş.ne zamanki doğru emzirdim çatlaklar iyileşmeye başladı kreme rağmen bile iyislemiyprdu cünkü hala yanlış emziriypr musum haberim yokmuş ☺ Tecrübe ettik simdi Bebeğimde almayı düşünmüyorum insalalh ihtiyaç da kalmaz 😂ama bence de Doğumdan önce sürülmesi saçma