mf_ozturk bana da ilk doktorum 12de erkek gibi dedi. 15te kız diyince Allah affetsin uçtum çünkü hep hayalimdi 😁 şimdi ananem fln göbeğimin şeklinden, cildimin bozulmamasından fln hiç kıza benzemiyor diyor. Doktorum da kız diyor. Doğsa da rahatlasam Allahın bileceği iş tabiii 😊