Elfsrkn Edaskaya makat gelişi benim hala dönmedi. Sezeryan olacağım inşaAllah son 10 gün. Hem heyecan hem korku değişik bir duygu içindeyim. Karnıma ağrı giriyor
Edaskaya Elfsrkn bizim ki de yan yatıyormuş hala dönme ihtimali var yan yattığı için dedi doktorumuz bakalım Çarşamba nstmiz var hayırlısıyla sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza 😍🙏
Edaskaya Banu_ayaz inşallah hayırlısıyla alalım kucaklarımıza bebeklerimizi 🙏 bu gidişle ben öksürürken dogurucam 😂
Kubra9595 Eslina ya onuda anlarim ama bu kullandim ilaclari öncedende kullaniyordum olmuyordu simdi her gün ishalim