Bayanpanik canın bende ilk gebeligimde kalp atışı oluşmadı 3 hafta felan bekledim belki oluşur diye ama olmadı bende kurtar oldum korkulacak birşey yok ama psikolojik men cokuyorsun ben hep şunu dedim Allahım hayırlıysa ver hayirsizsa verme dedim sende öyle de üzme tatlı canını hemen ardına kalırsın inşallah 🙏