Öncelikle çok geçmiş olsun Allah sabır versin. Eylül ayında missed abortus teşhisiyle yani kalp atımlarının başlamaması nedeniyle kürtaj oldum. Operasyon basit on bes dakıka anestezi ile bayılttılar. Iyı bir hastanede ve doktorun işlemi yapması cok önemli.rahiminiz zarar görmesin. Tek kötü yanı pıskolojık olarak ağır bı dönem geciriyorsunuz. Ama sunu bilin ki saglıklı olmayan bir embrıyoyu rahim gelismesine izin vermiyor gebeliği sonlandırıyor. Cunku saglıklı olmadıgını vucut anlıyor. Ve daha saglıklı bir gebeliğe başlaman için saglıksız olan gebeliğin yolun basında durduruluyor. Bu yuzden sabır dua allahım senden geldi diyerek allaha sıgınıp dua edin. Rabbım tez zamanda saglıklı sıhatlı yenı bir gebelik nasıp etsin