Blgee ayın onundan önce gittim 2500 dedi iki hafta sonra yine gel dedi kontrole hani . Eşim il dışında onun gelmesini bekliyorum . Daha gitmedim en son . Bende merak ediyorum şuan ne durumda olduğumuzu . Günler geçtikçe korkum da çoğalıyor ama bakalım ne olacak . Mide yanmam var gaviscon şurup kullanıyorum iyi geliyor . Onun dışında sancıya Doğuma dair hiç bir belirtim yok