gozde1267 gebelik şekeri yada bebeğin suyu fazla diye söylenenlere kulak asmayın alakası bile yok insanlar herşeye bir yorum yapmak için acaba bundan mı şundan mı konusuyorlar. Benimde 13. Haftamda karnım belirginleşti 5 aylık gibi bir görüntüm vardı. Suan 37. Haftama geldim çok şükür ama 7. Ayımdan itibaren doğuma kaç gün kaldı, ikiz mi, suyun mu fazla, yok dışarı cıkma suyun gelir, doğum olur gibi saçmalıklarla uğrasıyorum evde oturuyorum sırf bunları duymamak için bu sefer eve gelen ay neden evdesin kolay doguramıcaksın diyorlar 🤣 çok şükür herşey yolunda suyum da normal ikiz de gebe değilim gebelik şekerimde çıkmadı. Sadece göbeğim cıktı diğer yerlerimde orantısız kilo alışı olmadıgı için insanların dikkatini cektiğini düşünüyorum. Sizde doktor aksini söylemediği sürece herkese kulağınızı kapatın. Cünkü insanların aklına ilk önce olumsuz şeyler geliyor boş yere moralinizi bozmayın derim 🙏🏻❣️