gozde1267 sizi yanlış yönlendirmek istemem ama gebelik şekeri ya da bebeğin suyu fazla olduğundan karın o kadar büyük olur diye burda birinden okumuştum canım, bayanın suyu fazlaymış karnı ondan büyükmüş öyle yazmıştı.
EMİN DEĞİLİM LÜTFEN DİKKATE ALIP PİMPİRİKLENMEYİN 🤗