Nihal1991 ara öğün yapmıyorsan ara öğün yap canım. Bende bi ara çok hızlı kilo aldım farkettim ki ara öğün yapmadığım için yemeklere çok abanıyordum. Sabah öğle arası meyve yedim,öğlen akşam arası da badem,fındık,fıstık yedim sonra daha kontrollü kilo aldım. Bir de beyaz ekmek değil tam buğday ekmek yemeni öneririm