Nihal1991 benim gebelik şekeri 164 çıktı o sıralar çok üzüm yiyordum pekmez içiyordum. Doktor 100 lğk test de yapıcaz deyince istemedim 3 gün günde 3 kez kanımdan şekerime baktırdım hep düşük çıktı normal çıktı. İkisi bambaşka şeylermiş yani. O yüzden üzümü pekmezi tatlıyı meyveyi falan oldukça azalttım. İnşallah daha iyidir durumum. Tekrar şeker yüklemesi yaptıramam da zaten zamanı geçti😊 sen de dikkat et yine de