Meren429 hilal_2323 benim daha cok var zaten mayisa dogru ama simdikten kararsizim. Yol 17 saat suruyor. Son ayda doktor izin verirmi yolculiga bilemedim
hilal_2323 Meren429 onu doktorunla karar vermeniz lazım ve hamilelik sürecine bağlı bi karar. Bir sıkıntı olmadıkça 39 haftaya kadar bekleyebilirsin dedi benim doktorum. Hem daha erken şimdiden strese girme bence
Terspektif Meren429 anladım yani eğer görev yaptığınız yerde sağlık koşulları iyiyse evinizde kalın ama yok tam teşekküllü bi hastane yoksa mesela bebek yoğun bakımı yoksa bence riske atmayın olacak diye bişey yok ama doğum bu risk almamak lazım bu konuda. Yani insan çocuğu için bazı şeyleri göze alıyor mesela benim komşum 2 ay oldu gideli 2 ayda doğumuna var doğumdan da 40 gün sonra gelecek 6 ay evinde olmayacak ama mecburiyet Silopi’de hiçbir imkan yok çünkü sağlık konusunda
Bilge80 Meren429 ayni durumdayız ilk doğumumda anne ve kayınvalidem geldi . Bu sefer annem gelemeyecek kız kardeşimin okulu var . Kayınvalidem de gelemeyecek . Bu sefer kimse yok gurbette kimsemiz yokken küçük iki çocuk ile nasıl yaparım bilmiyorum eşim 20 günlük izin alacak ama iste dogum ani sıkıntı gece doğumum başlasa oğlum 23 aylık onu da uykusundan kaldırıp bizimle hastaneye gelecek ona kıyamıyorum . İlkinde evimdeydim çok rahattım . Bu sefer bende diyorum acaba anneme mi gitsem dediğiniz gibi erken gidip geç dönmek ve eşimden 4 ay falan ayrı da kalmak istemiyorum . Çok karışık ya ama ilk doğumunuzsa ve gelecek kişi de varsa insanın kendi evi daha rahat
Meren429 Bilge80 evet ilk dogumum annemde kayinvalidemde gelebilir 10 15 gunlugune. Bende evimde olmak istyorum ama endisem iyi kosullu hastane olmamasi. Allah korusun ters bi durum olsa kuvez bile sorun olabilir
Meren429 hilal_2323 17 saat cok uzun sure 39. Haftaya kadar izin verecegini dsunmuyorum ama en iyisi doktora danismak tabi daha doktor bile bulamadim 🙈
Taneminci Meren429 ne olursa olsun evinde kal derim.. ben annemde kalmayı düşünüyordum anneme uzaktım evi şans eseri doğuma 2 hafta kala apar topar annemlerin oraya taşıdık ve doğumu evimde yaptım sezeryan doğumdu sürekli uzanmak ve yayılmak istiyodum ayrıca göğüslerimin ucu yara oldu 1 hafta boyunca göğsüme krem sürüp südyensiz bir şekilde tişörtümü göğüslerimin üstüne sıyırarak evde göğüslerim açık gezdim.. Diyeceğim o ki herşey Olabilir evindeki gibi rahat edemezsin ailenin yanına gidip bir odaya tıkılma derim zaten yeterince bunalacaksın 🤦🏼♀️
Ilknur_emin Meren429 henuz bunları düşünmen için erken balm bende benzer bir durumdayım 2 3 ay eşimden uzak.kalmak istemiyorum ve. Ailemin yanına gidince minicik bebeği herkes mıncıklar gelen giden olur onlar benim yanima gelsin özele gidiyorum zaten doktor araştırmaya da devam ediyorum bir sorun cikmazsa o zamana kadar burda kalmayı düşünüyorum
Dere Meren429 ama önemli olan çocuğun ve senin iyi şartlar altında doğumun olması canım eşin yine de seni görmeye gelecek eninde sonunda Bence güvendiğin bir doktor yoksa kalma Hakkında hayırlısı neyse o olsun inşallah 🌸
Pinkbabe Meren429 17- 18 saat gidilmez doğru uçakla 1-1.30 saatte gidebilirsin ya da olmuyorsa ben senin yerinde olsam en heyecanlı zamanlarını eşimle geçirmek isterdim mümkün değil 4 ay ayrı kalamazdım bebeğiminde babasını tanıması hissetmesi gereken bir süreç bu hastanelerinde en kötüsü ne kadar kötü olabilir ki ? Oralarda da sağlıkla doğum yapan binlerce kadin vardır eminim hayırlısı olsun hakkinizda 🌸
[silindi] Meren429 bence de bu süreçte eşinizin yanınızda olmadı daha iyi olur ikinizin de bebeğe alışması açısından ve size en büyük destek sonuçta ayrıca eğer imkan varsa doğumdan sonra size destek olacak biri sizde kalabilir yine hem eşinizle olursunuz hem yalnız kalmazsınız taşınma süreci vs de olacaksa onda da yardım eder bir kardeş aile büyüğü vs varsa gelebilecek