Ceydasinanservan Selamlar bayanlar. Yavrularımız için güzel isim önerinizi alabilirim. Hepinize simdiden teşekkürler...
Tashasret Ceydasinanservan ben Umut yada Kıvanç koymayı düşünüyorum ama hala isim karmaşası içindeyiz 😅
Deletedmom2224 Ceydasinanservan Oğlumun adı Cihangir olacak 💙 onun dışında Barlas Giray Alparslan Yağız Buğra isimlerini düşünmüştük fikir olsun 💕
Serenty Bizde yeni öğrendik erkek olacak ama isim konusunda hiç fikrim yok.ben de fikir istiyorum.aslinda Cihangir Beyazıt Hoşuma gidiyor.esim beğenmedi bunları da
20182019 Htcglgnaksy canm bende alparslan diyrm snra vazgecyrm agr isim mi diye sen ne dusunyrsn esimde istyr bende ama agr midir dye veremedm
shrbrk Htcglgnaksy bende çok istiyorum ama çok kaba büyük ismi dede ismi vs cok sey söylendi moralim bozuldu ya
ygmr35 İlk çocuğumun ismi Göktuğ Aslan ❤️ İkincisi de erkek listemizde bu isimler var ama daha karar veremedik : Bertuğ Arhan Cihangir Göktan Göktürk Alptuğ Alptekin
eymosunannesi ygmr35 benim oglumun di Eymen ikincisinin adini babası gökmen koymak istiyor bende goktug istiyorum merak ettim goktug ismi taşıyan çocuklar karakterleri nasıl en iyi siz bilirsiniz
Haticenurum123 Ceydasinanservan Muhamnet Raşit büyük dedesinin adını koyuyor kayinpederim agir bir isim ama anlamı guzel Akıllı dogru yolda olan demek bn koysaydım Ahmet Kaan koyardım