Kubra65 geç döllenme olmuş olabilir bende erken döllenme olduğunu düşünmüştüm 3.haftada yaptım çıkmadı adete 5 gün kala yaptım yine çıkmadı şimdi 2 gün kaldı bekliyorum 😁 yerinde olsam sabah bi idrar testi yaparım önce 🙆♀️ şahsen 1 gün geçerse eczanede test birakmayabilirim🤣🤣