Ladygirl benim de adetime 4 gün var ve belirtiler var sabah test yaptım negatif çıktı ama geçen hafta rutin kontrole gittiğimde doktor hamile olabilirsin demişti ve kendi kendime hamileliğimi ilan ettim negatif olsa bile.Bence adet gününe kadar sabret test için☺️