Minnosizmmm evet benimde vajinamda koca koca kesiler yırtıklar üzer. Ameliyat ise oda aynı ne farkı var? Kesisiz dikiş siz doğuran çok az insan var. Ayrıca genişlemeyi saymıyorum bile. bir doğumu överken, diğerini yermeyiniz. Bu tercih meselesi olmamalı tabiki. Ama sezeryan tercih edenlere de saygım sonsuz. Ben çok istedim normal doğum. Çok ağladım ama olmadı.Şimdi karnımda kesi var diye üzüleyim mı? Yada 6 çocuğum olmayacak diye karalar mı bağlayayım?