ZeynepAksoy gizembas Benim saglik ocagina gittigimde kalp atisini sordular duydunmu diye bende henuz duymadim dedim , duyunca gel kaydini yapalim bilgilerini felan yazalim dediler. Yani kalp atisimi duyup kesin emin olduktan sonra gittim .
Rabia5541 gizembas özele gidince sistemde. sağlık ocağına hamile olduğunuz sisteme düşüyor 😊 bildiriyorlar.ben gittiğimde evet sistemde şuan bildirilmiş bize dedi onların da ilgilendikleri bölümler var mesela bana yarın icin kontrol * tetanoz aşısı randevusu verdi . Özeldeki doktorumda aşı olman lazm dedi bende sağlık ocağının randevu verdiğini söyledim süper dedi
Gulfem07 Rabia5541 özelde olmuyor mu acaba diye düşünmüştüm çünkü beni aramadılar 😠ya doktorun söylemesi lazım ya da sağlık ocaginin bu ne saçmalık yani.Ben bebek için gidiliyor diye biliyorum.
Eceyavuz gizembas normal bi hastaneye gidip muayene olursan onlar seni otomatik olarak bulup arıyorlar
Zeynepannesi Gulfem07 normalde doktorunuz aile hekimine bildirim yapiyomus ordan seni ariyolarmis su haftada asinuz var fln diye ama beni kimse aramamisti bana yengem soyledi asini oldun mu fln diye gittim aile hekimligne dedim sizim aramaniz gerekiyomus ben aranmadim hatta bi iki hafta gec kalmisim ama ilk doz oldugu icin bi sorun olmaz dediler. Herkese ulasamiyoruz bazen diyolar sistemde kayitli olan telefonunuz guncel olmali
Gulfem07 Zeynepannesi Allah korusun yarın gideceğim 23 haftalık olarak bakalım.Direkt aile hekimine mi çıkıyoruz?Nasıl bi aşi ay korkarimda aşıdan en son ortaokulda yaptirmistim :)
Zeynepannesi Gulfem07 bende cook igneden korkan biriyim ama cocugum icin de kendine derin nefes al tamam:)aile hekiminin oldugu yere gidin orda zaten aile hekiminizin bide gebe takip hemsiresi var sahsen benim ki cok tatli bi hemsire :) orda soylersin sukadarlik gebeyim asilarim takibim icin geldim diye tavsiyem sabah ac karinina git belki kan idrar isterler ben de onlarida yapmislardi. Gebelik boyunca 3 kere kan idrar yapiyolar yani bana oyle yaptilar
Gulfem07 Zeynepannesi ay hastanede zaten yeterince kan alıyorlar orda vermesem de olur :)kan değerlerim iyi açlık tokluk sekerim de iyiydi diğerleri de iyi çıkmıştı.Tok giderim aç gidince başım dönüyor cok
Gulfem07 Zeynepannesi telefonum liseden beridir aynı:)bence ihmal başka bir şey değil.Bana kimse de söylemedi o kadar cevremde hamile var üstelik.Hayirlisi kaldı zaten 3.5 ay :)arkadaşımın biri de bilmiyormuş hiç asi olmamış bir şeyi yok şans lazım.
Melike37 gizembas kuzum genelde gıttıgın hastaneden orayya düşüyor dıye bıkıyorum bende haber vermemıstım ama onlar aradı hastaneden bıldırımınız geldı gebelık varmış dıye
Zeynepannesi Gulfem07 nasip tabiki bana demeselerdi bende hic bilmiyodum yani Rabbim evlatlarimizi korusun sagsalim kucagimiza almayi nasipetsin :) benimde suan 19 haftalik bi gebe arkadasim var her dafasinda diyorum git kaydini yaptir takibini yapsinlar guzel guzel dogum sonrasi icinde lazim yani burda evinize kdar gelip bebegin ilk kontrollerini yapiyolar
Zeynepannesi Gulfem07 yaninda gotur ozman tahlillerini dersen yaptiriyorum zaten burda diye gormek istiyolar cunku onlarda sizin saglinizdan sorumlu
Iremgokce gizembas sen bildirmesende eğer devlete gidersen senin bilgilerim otomatik olarak onlara gönderiliyo ve seni arıyorlar ama bu kadar hassas olmayan sağlık ocaklarıda var bu durumda sen gitmelisin aşı için gerekli sağlık ocağı
Zeynepannesi Gulfem07 seker yuklemesinin haftasina da dikkat et olur ya doktorun kacirir fln sen takibini yap kacmasin
Beyzanurlina gizembas 12 haftalıkken benı aradılar hyrlı olsun hamileymişiniz takıbınızı biz yapıcaz dedıler yoksa böle bı durumdan haberım yoktu hayla mesaj atar greklş testlerın yaptrdınmı sorar☺️
Zeynepannesi Beyzanurlina evet benimkilerde suan oyle ilgililer:) saglikla kucaginiza almayi nasip etsin Rabbim