Gulfem07 bende ozel doktora gidiyodum en basindan beni 20. Haftada asin var fln dediler baktim doktorum bisey demiyo dedim asilar varmis evet saglik ocagindan yaptircaksiniz dedi. Dedim benim ilk gebeligim ben nerden biliyim sizin soylemeniz lazim sonuc gittim asilarimi oldum takibini yapiyolar ilgileniyolar gidip kaydinizi olusturun cocuk doguncada orda yapilcak asilar kontrolleri fln var gec kalmayin suan 35 hafaligiz gec kalmayin tetenoz icin 2 doz yapilmasi gerekiyo