dvran22 Yaa ne kadar ayıp bi durum, Sen dışkını git muhattabı olan doktora göster burda kimse seni tanımıyor diye acil bi bakın başlığı altında yayınlamak nedir ..Ben hiç denk gelmedim inşaallah denk de gelmem🙄🙄
Mlssa dvran22 Dışkı,kanama ,akıntı bunların hepsini paylaşıyorlar maalesef.İnsanlar tepki gösterince de , resim attığımı belirttim bakmayın diye atarlanıyorlar 🤷🏻♀️
denizadaalpp cok iyi olur midem benim cok hassas hamile olmadan oncede bu sekildeydi ve arkadaslrm yanmda alt alamazdi cocuklarinin kendi bebegimi naparim die dusunurken burda görmek zorunda degilim ayrica aldatma kotu hikayeler gibi seyleride hos karsilamiyorum ki kendimde paylasmam cunku cok hassas donemdeyiz takinti yapabiliyoruz ilk hamile oldugum ay ecrin bebege uzuldugum icin hastanelik oldum yani olabiliyor kimse kimseyi dusunmuyor burda herkes bencilce paylasim yorum yapiyor
SuleDoruk denizadaalpp şimdi bebeğiniz oldu mu bilmiyorum ama bende ilk başta öyleydim. Oğlum doğduğun da tülbenti burnuma bağlıyordum ve öyle değiştiriyordum 😂😂 bir hafta on gün sonra alıştım. Şimdi 9 yaşında 🙏😍
Pembepanjur Esasında bebeğinin kakasını öyle normal , öyle tatlı görüyorki yanlış yaptığının farkında değil ☺️Sorsan bebek kakası der doğal olarak .
Hilallsen Pembepanjur nasıl ya kendi bebeği bile olsa kaka güzel olabilir mi🙄 şaka mı bu. Çok iğrenç gerçekten. Beni en çok düşündüren şey doğumdan sonra altını nasıl temizleyeceğim🤦♀️ Kendi bebeğin bile olsa kaka insana güzel görünürmü 😓 inşallah Doğum dan sonra fikrim değişir yoksa vay halime. Hiç bir bebeğin altı temizlenirken yanında duramam görsem direk kusarım. O kadar tiksiniyorum
Pembepanjur Ama işte her anneye kendi bebeğininki güzel . Başkasınınkini melekler biliyoruz ama mide kaldırmıyor
online_mom adm keşke insanlara hakaret eden aşşalayan insanlarada bi yaptırım uygulasanız çok güzel olurdu 🌸🤗
Deletedmom00170 adm Aslında Postlar sizin kontrolunuzden geçse fotoğraflar falan nacizane öneri benimki Yanlış anlama olmasın
dvran22 Mlssa evet yaa bir de tepki verince hemen, cevap vermek zorunda değilsin bu uygulamayı merak ettiklerimızı sormak için kullanıyoruz diye atarlanmalari insanı çileden çıkarıyor😂😂
ZAsk Mavilianne Kesinlikle. Ben görüntüsünü koayacağını düşünmemiştim normal bir foto gibi açmıştım 3 gün gözümün önünden gitmedi. Ayy neyse 🤪🤪🤪
online_mom adm tamam sizin söledıgınız postu yeni gördüm 🙏 ben ondan bahsetmemiştim ama genel olarak burda insanları çok aşşalayan suçlayan insanlar oluyor dıye genel olarak sölemıstım 🌸👍