madl41 Bu haftada bebeğinin hareketlerinde azalma olan var mı acaba?🤷♀️ Günde 10 kez oynuyor ama eskisi kadar hareketli değil🙄
Biryabanci1 madl41 32 deyim bende benimkide az.. Normalde çok hareketli bir bebeğim yok ama bilmiyorum artık 🤷🏼♀️ Hele 2 gündür hiç denecek kadar az hareket ediyor
seyda0606 madl41 yeri daraldığı için hareketi kısıtlanıyor dedi doktorum bana ama ne kadar doğru bilemiyorum. Sonuçta rahimde büyümeye devam etmiyor mu 🤔
CerenAkbulut madl41 o civarlarda birkaç gün bendede öyle oldu, doktora gittiğimde dediki bebeğin pozisyon değiştirmiş o yüzden eskisi gibi alışkın olduğun hareketleri hissetmiyorsun. Şuan 33’e girdik durmuyor maşallah
tugcakkn madl41 bende 31 haftalığım artık yerleri daralıyor diye düşünüyorum kilo ilerliyor su artışı da var bu haftalarda.Hareket etsin yeter şiddetine takılmayın
madl41 Biryabanci1 Benimde 2 gündür öyle bu sefer doktorum 3 hafta sonra gel demişti haftaya gideceğim ama işte bu kontrol süresi uzayınca korkuyorum 🙄Geceleri iyi oynuyor ama gündüzleri eskisi gibi değil🥺
Biryabanci1 madl41 Aynen benimde öyle canım benim 2 haftada bire indi Kontroller 🤷🏼♀️ kıpırdıyorsa bile uyuşuk şekilde oluyo bende çok kafama takıyorum gidince bende sorucam 🤷🏼♀️
madl41 Biryabanci1 İşin garibi doktora gidince hep uyuyor doktorumda bana bak bebişin uyuyor sıkıntı yok diyor🤷♀️
RabiaYusuf Biryabanci1 yaaa benimkide ayni bende post acicaktim bu postu gordum yaa benimkininde hareketleri yok denecek kadar az 2 gundur... 33 haftayim bende
madl41 seyda0606 Bi yerde okudum bebeğinizin alanı daralacak ama bebek hareketleriniz azalmayacak diyordu ama 2 gündür az hareketli🥺
madl41 CerenAkbulut aslında kafası göğüs kafesimin oradaydı şimdi sol tarafımda altta hissediyorum kafasını inşallah dediğiniz gibidir🥺
madl41 Biryabanci1 Aslında benimkide göğüs kafesimin oradaydı şimdi sol altta hissediyorum kafasını🤷♀️ Doktorlar bazen poposunu döndüğündede hareketini hissetmeyebilirsiniz diyordu
madl41 tugcakkn 2 gün öncesine kadar hareketlerinden oturamıyordum bile şimdi 3-4 saatte bir iki tekme anca🤷♀️
Pembepanjur Arkadaşlar 32+2 yim 31. Haftada kontrole gitmiştim . 32 de gel nts yapalım demişti ama haftaya gidiyim diyorum. Bazı gün cok hareketli olupta bazı gün az hareketli olunca hemen gidiyimde diyorum ama bu işin esası artık 15 günde 1 mi kontrol zamanı ?
madl41 Pembepanjur 36 ya kadar aslında 15 günde bir ama 36 dan sonra haftada bir hatta son hafta günlük bile çağırabiliyor yani tamamen sizin durumunuzla alakalı bana keşke haftadabir gel dese 🤷♀️ Doktora gittiğim gün rahatlıyorum ☺️
tugcakkn madl41 siz yine takip edin sayın ama günü gününü tutmuyor bu bebeklerin dönüyorlar pozisyonlar değişiyor vs çoğunu da hissetmiyoruz bile zaten endişelenmeyin yeter ❤️🙏🏻
Pembepanjur madl41 canım ben bir ara cok evham yaptım sürekli ultrasona girdim gidip gidip. Sonrada ya bu şekilde bebeğime daha cok zarar verebilirim , sık sık ultrason ile diye düşünüp şimdi mümkün oldukça az gitmeye çabalıyorum
azizeguneyy madl41 eskisi kadar hareketli olmayacak zaten gün geçtikçe azalacak hafta yükseldikçe alan daralacak hareket edemeyecek
Pembepanjur madl41 31. Haftadan sonra kontrol 15 günde 1 mi oluyor ? Benimde bazı günler cok hareketli bazı günler az hareketli . Bende şimdi 32+2 yim. 31 de doktora gitmiştim. Şimdi bu cuma gidicem . Daha ne kadar sık gidilebilir ki bilmiyorum :)