Betzm Sahreyldrm 33haftalıgım canım ondan sonra dönmesi zaten daha zor oluyor kolay kolay dönmüyorlar doktor bana erken filan demedi hep baş aşayı halen öyle tabi baskısı oluyor ama olsun öyle daha rahatlarmış☺️🥰