Sahreyldrm Kızlar iyi akşamlar 29 haftalıgız ve son iki gündür sanki bebeğim yerleşmeye çalışıyor gibi ağrılarım oluyor alt tarafta hissediyorum yani. Erken değil mi daha ? Sizinkiler kaçıncı haftada yerleşti ? Benim ilk kızım 32 haftalık doğdu bu da mı erken gelecek yoksa diye korkmaya başladım iki hafta var daha kontrolume de sizlerden fikir alayım dedim
Bserappp Sahreyldrm benim makat geliş yi pozisyonu ama bende çok kasıklarda ve vajina da hissediyorum hareketlerini :(
sevgitekes Sahreyldrm bizde 32 de gittik baş aşağı dönmüştü normal Sizinde erken doğum riskin yoksa döner her bebek o haftalarda
Slinn Sahreyldrm bende de aynı durum gibi baskı yapıyormuş gibi hissediyorum hele ayağa kalktığım an sanki kafası çıkıcak oradan ve hemen tuvaletim geliyor. 32 hafta benim senin ilk doğumunda küveze girdimi bebeğin ne kadar kaldı girdiyse
defne55 Sahreyldrm benimde öyle.agrilarim oldu sonra doktora gittim ki bebeğim baş aşağı dönmüş doğum pozisyonunu almış normal yani ağrıların kendini yerlestiriyo 😊
Sahreyldrm sevgitekes ilki erken olunca diğer insanlara göre iki kat fazla olur erken doğum riskin dediler ama kontrollerde risk görünmüyor progestan da kullanıyorum ama korktum yine de erken gibi geldi
Sahreyldrm Bserappp sancı değil kuzum vajinama ağrı girip çıkıyor tuhaf bişey yani tam yerleşiyor gibi
Kivilipastaa Ben mideme dogru hissediyorum tekmelerini 30 haftaya giricem yarın acaba normal dogum pozisyonu mu almışdır alsa bile tekrar tekrar dönüyolar mı malum yerleri daraldı🥺
Sahreyldrm Kivilipastaa bende göbek deliğinin çevresinde hissediyorum ama bilmiyorum kuzum ya o ağrı kafamı karıştırdı
Sahreyldrm Betzm gerçekten mi ya 💕 için biraz da olsa rahatladı canım teşekkür ederim kaç haftaliksin
Betzm Sahreyldrm 33haftalıgım canım ondan sonra dönmesi zaten daha zor oluyor kolay kolay dönmüyorlar doktor bana erken filan demedi hep baş aşayı halen öyle tabi baskısı oluyor ama olsun öyle daha rahatlarmış☺️🥰
Pamugum_ 32 haftaliqim erken doqum riskim war benimde doktor cocuqun basi rahime baski yapiyor dedi hafif kanama oluyor progestan ve nidicard kullaniyorum 35 36 haftayi insAllah rabbim qosterir
Pamugum_ Sahreyldrm küveze girdimi ilk bebeqiniz insAllah wakti saatinde aliriz hepimiz yawrularimizi