Sınırda.. Muhtemelen 25 mg bişi verir ama 27 günde ilaç kullanmazsanız değer artar.. Benim 6 ya çıktı 1 ayda ondan diyorum, ha ilaçla bi ayda tekrar düştü.. Ptesi her hangi bir dahiliye doktoruna git, hamileyim, tsh değerim bu.. İlaç kullanmam gerek diye biliyorum dersin.. Çünkü bazı doktorlar da nedendir bilmem önemsemiyolar..