Buseersoy
Burada ilk bebeğini devlet hastanesinde kaybettiğini öğrenen bir anne adayı olarak söylüyorum çocuğumu benden beni hiç uyutmadan gözlerim göre göre alacaklarını söylediler o kadar acımasızlarki benden önce kürtaj olan kadının kürtajı bitmeden beni odaya aldılar ve ben bunları gördüm . Her özel ve her devlet bir değildir . Siz devlet hastanesinden memnun olabilirsiniz ama kimseyi ‘mecbur kalmadığım sürece devlete gitmem’ dedi diye yargılayamazsınız. Size bunlar yaşatılmamış olabilir ama yaşayan anneler var . Özeldeki doktorlar da kaşımıza gözümüze hayran kalıp bebeklerimizle ilgili bilgi vermiyolar parasını aldıkları için yapıyolar belki ama eğer imkanım varsa çocuğumu ve kendimi canilere emanet edeceğime parasını verdiğim ve kendisine güvendiğim her muayenede bak kalbi atıyor diyip dinleten bebeğimi banada gösteren ne yiyosun bebeğini besle onunla konuş o seni duyuyor ve hissediyor diyerek güven veren doktorlara emanet etmeyi tercih ederim . Ayrıca kimse kimsenin yaşam standardını eleştiremez görüşlere saygı duymalısınız . Bir annenin başka bir anne için düşünüp isteyebileceği tek şey çocuklarının ve kendisinin kimseye muhtaç olmadan sağlıkla büyümesidir.
Lütfen saçma sapan şeyleri eleştirerek kimseyi üzmeyin . Hiç birimizin yaşantısı derdi tasası bir değil.