@Buseersoy Keşke gerçekten kayda değer şeylere sinirlenip rahatsızlık duysanız, yani bazen “uçan kuş bana çok batıyor sinirimden ağlıcam şu an “ diceksiniz diye korkuyorum. Şu açtığınız konu öyle saçma ki. Yani insanlar haklı, bende memnun değilim inanın kimse değil, devletimin hastahanesinde devletimin doktoru insanları iyi etmek için yıllaca okumuş olan devletimin doktoru ayrıca sekreteri keşke biraz daha insancıl yaklaşsalar, keşke insanlar soru sormaya korkar olmasa, keşke insanları terslemeseler inanın kimse memnun değil ama durum bu malesef ki bu. Kabullenin