Deebg SusamTanesi61 bende en azından 4-5 gün kala kan testi vermeyi düşünüyorum şuan 1 hafta var daha
Dmla01 SusamTanesi61 adetime 1 gün kala 5.6 Cıktı pazartesi tekrar gidicem umarım yükselir 🙏🏻 kucağınıza almak nasip olsun
Ummugulsum_44 Deebg varsa zaten çıkar ama siz bilirsiniz bende bekleyecektim adetimi dayanamadım adetimden önce gittim hakkınızda hayırlısı inşaAllah bizde 1 aylık evliyken istedik 2. Ayda hamileydim
Deebg Destkar hayırlı güzel haber alırsınız inşallah Benim 6 gün kaldı adetime test yapsam mı bilmiyorum
[silindi] Benim de 3 gün var adete ama erken gebelik testinde belirgin çift çizgi gördüm kan vermeyi düşünüyorum ama beklesem mi değerlerim biraz daha yükselir belki
Destkar Deebg aynen:)))Ben de dayanamadım gece uyuyamadım hatta,sabah verdim gidip aşırı merak ediyorum
260818 Deebg ben dün idrar testi yaptım 2 adet ikiside silik pozitifti. Bugün kan verdim 22.61 çıktı😌 bat'a5 gün var 😌