ece-y öncelikle gözünüz aydın olsun sağlıkla büyütün inşallah🙏 Benim sorum şu olacak, hasta kilodu depent aldım büyük boy ama bana dediler sezaryen olursan onu giyemezsin dikiş olacağı için. bende şimdilik normal düşünüyorum yani doğumuma engel bişey yok ama sonradan değişir mi bilmem 35 haftalığız. Yani sezaryen sonrası hasta kilodu giyebildin mi sen?