ftscebeci71 Satiii Ahaha😂 Maşallah🙏🏻 Valla benim kız bana çekmiş yerinde duramıyor sürekli hareketli👼🏻💕
bsratoprak ftscebeci71 Bende normal istiyorum ama henüz nts ye girmedik acaba ne zaman nts başlıyor. Doktor kontrol etmedi normal gözüküyor demişti en son 32. Haftada 😊
ftscebeci71 bsratoprak 2 defa girdim geçen de acile gittim üşütmüştüm kasıklarım ağrıyordu nst de sancı çıkmadı bakalım nasıl olacak hayırlsı bakalım Ama normal istiyorum inşallah normal doğum nasip olur🙏🏻 33 hafta da girmiştim 👍🏻
bsratoprak ftscebeci71 anladım canım o zaman 36 da gittiğimde sanırım nts ye bakar, hayırlısıyla doğar bebekler inşallah😊
ftscebeci71 Amay gelmeyen bebek yapmışlar sanırım 🙄 Allahım sağlıklı şekilde kucagına almayı nasip etsin🙏🏻
ftscebeci71 Busraa32 Valla ben bugün çok kötüyüm canım kasıklarım da ağrı var midem bulanıyor sol tarafım sert bir şekilde vajinaya baskı yapıyor ohoo neler neler yaniii😔😔 Allahım yar ve yardımcımız olsun🤲🏻
Bef90 Fatmanurozgr Fatmanurozgr Benim de 35+4, sanki bekleyecek gücüm kalmamış gibi hissediyorum, tahammül gücü bitmeye başladı 🙃
Minti ftscebeci71 ya ben de anlamadım şimdi onunla ilgili bir post açtım. 37yim sata göre hep 1 hafta geriden geldim bu zamana kadar 36 olmam gerekirken son muayene de 35 çıktım
ftscebeci71 Minti Hmm bilmiyorum Eğer doktor böyle bir şey söylüyorsa vardır bir bildiği ben pek anlamam yani 🤦🏻♀️🙄
Mrvee41 Minti aynı durumdayım ama doktor gelisim geriligi değil geç döllenmeden kaynaklı olduğunu söyledi