ftscebeci71 benim içimde erken geleceğine dair bi his var çünkü 3 hafta önden gidiyormuş o yüzden temizliğimi herşeyimi yaptım kıyafetlerinin yarısı yıkandı sadece kaynanamın aldıkları kaldı onları da yıkayıp ütüleyip hemen çantamı hazırlamayı düşünüyorum inşallah sende yavaştan başla insan çok ağırlaşıyor ağrısı çok oluyor 😊