busrabusraaa Hemen sevmiyor demeyelim tabi ki o da seni seviyordur ama insan bazen her şeyi yapması gerektiği gibi yapamıyor.Her insanın hataları olur ,önemli olan böyle unutulacak hatalar olmasıdır.Eşin keşke seni arasa ,ben de olsam çok üzülürdüm ama elbet arayacaktır diye düşünüyorum.Nereye kadar böyle devam edecek sonuçta demi