Ftma_izmr ahh canım aynı durumdayız..benim eşimde asker
6.ayımda düşüp ayagımı incittim sabırınaa doktorlar kırık dedıler röntgen cekılemedıgım için belirsiz..annem gelip beni aldı mecbur cunkü esım sureklı gorevdeydi hala da oyle..ayagım ıyilestı şükür ama yınede esım sureklı gorevde oldugu için ailemin memleketteyım malesef beraber yasıyamıyoruz...üstelik ilk evlilik yıldönümümü ve bırlikte gecırecegımız ilk dogum günümü de ayrı gecırdım.. gercekten cok zor bazen dayanamayıp sebebsız aglıyorum ama oglum için sabır dıyorum az kaldı cok az..asker esi olmak cok zor gercekten..alllahım esıme de tüm askerlere de yardım etsın oda üzülüyor ama oğlumuz için sabredıyoruz..