Kubra5454 amin canım hepimizin. sizin az kalmış maşallah sağlıcakla alın kucağınıza, nasip hayat planladığımız gibi gitmiyor bazen sağlık olsun tabi özellikle hastahanede çift gelen eşlerin yanında bir tuhaf oluyorum ben özeniyorum nazın niyazın olması da ayrı güzel tabi ama biz hep yarım yaşıyoruz :(